Trenutak promene

Oni su maturanti jedne beogradske gimnazije i vole se. Nju je juče boleo stomak i nije bila raspoložena za viđanje sa njim, požalila se na PMS. On je ubrzo na bajsu došao do njene zgrade. Doneo je par filmskih komedija, brdo čokolade, Cafetin i pakovanje uložaka. Onda je ona izašla pred zgradu i, kad je videla koliko se potrudio oko nje, više ništa nije bolelo. Pa, ljubav je to!

Dečak se potrudio. Raspitao se kod majke, šta pomaže u takvim situacijama. Bez blama, neprijatnosti, folova. Vođen idejom da svojoj dragoj olakša muke i ulepša veče uradio je ono što bi se retko koji muž setio.

Kada nastupa trenutak kada se fina deca iskvare? Da li je to prvo razočarenje, ili jednostavno, što je veće životno iskustvo to se briga za onog drugog svede na "reći šta želi da čuje i ne udubljivati se"? Ja sa još uvek ćurka koja misli da se dobro dobrim vraća. Da ako sam fer i OK prema nekome, da će biti uzvratno. Da nije teško biti fin i održati reč. Za mene je dogovor ozbiljna stvar. Da obe strane poštuju dogovoreno i uradi svako najbolje što može i ume. Još nisam, i nikad neću naučiti, da uglavnom nije tako. To što ja ne jedem lavove ne znači da lav neće mene da pojede. Izgleda je do mog vaspitanja i to sada ne mogu da popravim pa sve i da svakog dana ispadam glupa na istu temu. Bar uveče mirno zaspim, sa saznanjem da nikome nisam pokvarila dan, raspoloženje, posao..

Što sam starija to je moja energija mirnija. Ranije sam bila mnogo više temperamentna, srčana, strastvena. Danas mi pašu stvari lagane. Možda sam, ipak, kamen čije je ivice vreme zaoblilo. Kotrljala sam se dugo kroz brze vode dok se ovde nisam zaustavila. Kad bolje razmislim, na dobrom sam putu kroz sebe i vreme. Ko istinu traži, na istinu mora da bude spreman.

Nije bitno šta se u meni pokrenulo i štošta promenilo. Bitno je da april prolazi kroz Beograd i kroz mene. Sva sam od ludila ovog proleća a nikad proleće nisam volela.

Comments

Popular posts from this blog

Priče iz drugog braka XXXII

Priče iz drugog braka XXXIII

Priče iz drugog braka XXXIX