Različiti ukusi

Danas objavih na svom Facebook zidu članak da je odzvonilo mršavicama i da se obline ovog leta vraćaju na velika vrata. Jedna od internet zajebancija, koja služi da se prekrati radni dan, npr. Dobih ozbiljne komentare i diskusije, čak i jedan uzbuđen telefonski poziv, pa da napišem šta o tome zaista mislim.

Žene se dele na divne i manje divne. Ja sam od onih prvih. Nisam mislila da budem divna ali avaj, priroda je bila darežljiva a moja kašika mi je često pravila društvo. Ko me zna, zna o čemu pišem, ko me ne zna ja sam jedna obla žena (valjda se to tako sad kaže). Niti mi je frka da se pogledam u ogledalo, niti imam bilo koji oblik blama zbog toga.  Ustvari, moja priča se sad ovde pomera u stranu...

Recimo da sam do sad upoznala različite ljude, da preciziram, muškarce. Ono što je svima zajedničko je da imaju neverovatno visoko mišljenje o sebi i tu im zaista skidam kapu. Hrabro je biti ćelav, debeo, nepismen, tupav, neuredan (ove osobine navodim kao primere, ne da ih uvredim) i misliti o sebi da je Sindi Kraford tvoj nivo. 

Ne misle oni za sebe da su njen nivo nego da je potpuno OK da je muvaju. Sindi, ne ljuti se, lutko, stvarno ne pratim ko su ideali lepote u ovom veku. Dakle, krila ega bez granica podižu ih mašala visoko iako imaju ogledala i oči koje vide da nisu ni blizu frajera kakvim se zamišljaju. E, jedan takav daće sebi za pravo da komentariše kako neka žena ima debele listove, čukljeve, strije i mlohave ruke. Onaj Feliks, što je skakao sa neke božanske visine je sitan kikiriki u odnosu na ove hrabriće. Da li je to neka genetska greška u muškim hromozomima, da li oni takav stav čitaju iz nekog priručnika koji celog života slepo prate, ne znam. Divim im se, zaista.

Kao i sve fabričke greške, i ovaj višak samopouzdanja i visoke slike o sebi uzrokuje manjak na nekoj drugoj strani. Neprijatelj ne bira gde udara ali izvesno udara, znaju oni o čemu je reč. Da su tako hrabri kad ih pozoveš u pozorište, ih, nagledali bi se do sad mnogo lepih predstava. Možda i nešto naučili ali dobro, kad hrabrost pogurana egom na jednom polju ide na maksimum, na drugom polju mora u minimum. Kosmički zakon, jebiga.

Meni moj partner kaže da sam slatka. Prihvatili smo jedno drugo u viđenom stanju i izgladili eventualna neslaganja. Čovek ne jede slatkiše, sportista je ali eto, ja sam mu slatka. Da li zato što sam sa oblinama, ili što sam dobra osoba, kvalitetan sagovornik, podrška, ćutolog, kritičar, ljubavnica... Raspitaću se o detaljima, nisam se udubljivala. Ozbiljan je čovek skroz, nije klinac, ali je do sad izgubio to uputstvo o normama lepote.

Mudri kažu "Ne sudi o ženi u kg da ti žena ne bi sudila u cm". Svaka batina ima dva kraja pa može lako da se okrene. Dakle, gospodo sa visokim mišljenjem o sebi, da vidimo ko čime raspolaže. Znoje se dlanovi? Opustite se, svakome može da se desi da smrša ili se ugoji, za razliku od nekih apsolutnih vrednosti za ceo život. Da ste nam živi, zdravi i pravi!





Comments

  1. ni levo, ni desno vec pravo u centar! kako ono bese, ja cu da smrsam, al ti ces ostati.... od kad sam debela, kakve sam sve komentare cula, najsmesnije mi je kad misle da ih ne cujem, pa u samiski, komentarisu, znas ko je to? e, secas je kako je bila dobra riba, vidi sad, k'o svinja..... okrenem se, pogledam, a njih dvojica, bezzubih, jednom se vidi pupak, koliko mu se digla majica od stomaka... kazem cao, nista se niste promenili, jedete li sline jos uvek....oni se smeju , kao super fora....i smeju se smeju, zacenise se....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Priče iz drugog braka XXXII

Priče iz drugog braka XXXIII

Priče iz drugog braka XXXIX