Dragi dnevniče...

Subota je nekako prošla. Osim ogromnog Meseca, ništa posebno se nije desilo. Nije mi ništa. Videla sam nekog dragog, pokušao je da me nasmeje i nije uspeo. Onda je pokušao da me zagrli, kao nekad, ni to nije uspelo. Otišao je pokunjen misleći da je do njega, jer me je neko vreme zapostavio... Nije. Sve je u redu. Samo idi i ne pitaj mnogo.

Došla je nedelja. Jutro je smrdelo na mleveno đubre iz đubretarskog kamiona. Probudila sam se mokra od znoja iako je klima hladila sobu na 22C. Nije me bolela glava. Stanje "Two lost souls swimming in a fishing bowl". Beogradski beton je goreo od vreline a ja sam ceo dan provela u stanu. Ni očešljala se nisam. Pustila sam da vreme teče i odnese sve, kao voda sapunicu posle pranja ruku. Avgust mi je klizio niz telo kao i onaj avgust, kad sam mislila da je jedino rešenje da odem. Ko prvi ode, ima šanse da bira gde će da ga boli, reče mi nekad neko. Čista laž. Bol ne bira ni gde ni mesto ni vreme.

Te nedelje, ni jedna poruka nije svetlela u mom inboxu. Ni jedan sladoled od čokolade nije pojeden. Nisu prevrtani recepti za torte sa specijalnom dekoracijom. Otkazala sam nabavku plavog i crnog fondana. Nema ni poruke za dobro jutro ni one za laku noć, ni onih između. Nisam se smejala... Onako. Niko mi nije rekao da nemam pojma. Dan drugi.

Dobro sam i sve je u redu. Sutra je novi dan. Emotivni pretplatnik nije trenutno dostupan, molimo ne zovite više i ne virite u inbox. Nema. Ni jedne od onih 12.000 poruka od predhodnih dana. Nema ni slika. Sve je čisto kao trotoar posle ubistva. Žrtva je odneta, tragove krvi su oprali i kao da ništa nije bilo. Možda jeste, možda nije. Možda sam samo sanjala. Ipak, jedan metalni privezak za ključeve, sa dva cveta, fali mi na mestu gde je oduvek stajao. Nisam sanjala. Vredelo je svakog trenutka. Nisam ni svetica ni ruka spasa. Samo žena. Ne umem da popravljam štetu koje su neke druge nanele niti da postignem da se dve paralelne prave preseku. 

Najbolje lekcije su skupe. To nije rekao indijski mudrac nego ja. Cena se, obično, plaća delovima sebe. Još samo 363 dana i biće godina kako mi nedostaje. Zaboraviću skoro sve. Skrivenog zmaja, pritajenog tigra, drvo bez lišća. Merna jedinica za nedostajanje, po novoj međunarodnoj klasifikaciji, zove se A.S. Uobičajena doza se meri u mili jedinicama. 1 A.S. nedostajanja je ozbiljna stvar. Terapije nema. Ćutiš i čekaš da te prođe. A ako, slučajno, imaš muda da pustiš muziku, to nikako ne sme da bude ni jedna od "onih" pesama. Pink Flojde zaboravi bar 20 narednih godina, koliko je vreme poluraspada radioaktivnog emotivnog materijala.

P.S. za A.S.

Čuvaj se, loših puteva i loših žena.
Dabogda te neka kratkokosa ljubavlju iz mesta pomerila.
Vrediš.






Comments

  1. Možda nekad svrati i pročita koliko mi neodstaje.
    Možda i ne svrati.
    Svejedno, peče to nedostajanje.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Priče iz drugog braka XXXII

Priče iz drugog braka XXXIII

Priče iz drugog braka XXXIX