Pre raskida

Trebalo bi zakonom uvesti pravilo da se, pre zvaničnog raskidanja veze dvoje ljudi, neke stvari odrade na civilizovan način. Vraćanje tuđeg, na prvom mestu. Tebi tvoje a meni moje. Na vreme treba prekinuti sve karmičke zavete i zakletve da ćemo se uvek voleti. Nećemo. Ništa ne traje zauvek. To su izmislili za potrebe holivudskih ljubavnih filmova.

Pre 20 godina stvarno sebi nisam mogla da dopustim još jednu traumu. Raskid je već bio dovoljno bolan i tužan, ali je novi Champion duks (dan ranije zaboravljen u njegovom autu) bio drag i skup i previše moj, da bih ga se odrekla. Ako sam već momka velikodušno prepustila drugoj, lepšoj i pametnijoj, nisam morala da dotaknem dno sponzorišući njihovu ljubav svojim duksom. Njega sam pustila da ode, duks ne dam i tačka. Posle sam čula da se njome i oženio, što ne menja stvar. Moj duks je još uvek ceo i funkcionalan, verovali ili ne. Za njihov brak ne znam.

Svi na poslu držimo lične stvari. Imam patike, za slučaj kiše kad sam u lepoj letnjoj obući, tanak džemper, deblji džemper, par ešarpi da izgledam otmenije. Imam i jednu majicu, ako se uflekam ručkom koji jedem na hodniku sa mačkama, jer se moja hrana u kancelariji "neugodno oseća". Neka druga hrana ne ali moja da, pa, kad već jedem sa životinjama na hodniku, ne moram da šetam na majici masne fleke od punjenih tikvica. Bilo bi sasvim u redu zaposlenom najaviti otkaz dva dana ranije, jer ništa svoje ne želim da im poklonim. Jednog dana ću biti bogata i slavna. Ne dam da se bogate na mojim ličnim stvarima. Mogu da polupam svoju šolju lično ali je se neću odreći. Radije ću da formatiram hard disk svoj računara, jer anksioznost ne valja držati zarobljenu u sebi. Može čovek opasno da šizne od akumuliranog besa.

Bivši supružnici treba da podele imovinu pre razvoda, što je pre moguće. Prvo, u braku će, kad-tad doći do trzavica tipa "Polupao si MOJE čaše za belo vino, to sam dobila od ujne kad im je preteklo poklona od sestrine svadbe". Drugo, na vreme se može smandrljati i nešto od onog drugog, na šta smo bacili oko, na primer kameni avan. Njemu to nikad, ali nikad neće trebati, tačnije i ne zna da ga ima. Mislio je da je to promotivni primerak urne, sa onomad posećenog sajma koječega u Kini. Ako do sad nije hteo da koristi avan, ne znajući da je avan, pa neće nikad u životu a ja baš želim da ga imam. Iskreno, u podeli bračne imovine meni je najviše tuge napravio jedan mikser sa blenderom koji je on greškom stavio na svoju gomilu stvari i odneo u nepoznatom pravcu. Jeste to bio zajednički svadbeni poklon i kupila nam ga je moja komšinica na buvljaku za 20 EUR, ali takav kvalitet i postojanost više se ne može naći za te pare. Model je od pre 10 godina što uopšte nije smetalo. Oprostila sam bivšem mužu koješta iz našeg braka, ali taj mikser sa blenderom i još nekim dodacima, nikad neću. Da smo na vreme podelili imovinu, šipak bi mi ispred nosa maknuo tu kutiju!

Prijatelji, pre prekida prijateljstva (a to je sasvim realno, jer smo živa bića i svi se menjamo) trebalo bi da međusobno vrate pozajmljene knjige. Godinama imam okrnjen komplet knjiga E. M. Remark jer je "Noć u Lisabonu" neko kvarno biće zadržalo. Prevrtala sam buvljake, knjižare, antikvarnice, nalazila sam tu knjigu drugih izdavača, ali moj komplet je zauvek ostao okrnjen. O nosačima zvuka da ne pišem, mada je danas dobro što skoro sve može da se nađe na netu pa nije zauvek izgubljeno. Iz toga sam izvukla nauk: ono što je meni drago, možete da gledate iz moje ruke i tu je kraj. Nema pozajmljivanja da se pročita ili dupli album presluša.

Da mi je vlast pet minuta, taj zakon bih uvela bez skupštinske procedure. Sudski troškovi za one što zadrže tuđu imovinu bili bi toliko veliki, da bi svi sve vraćali na vreme. Sve osim puknutih srca, polupanih nadanja i neispunjenih obećanja. Srca se regenerišu, nadanja se zamene novim nadanjima a neispunjena obećanja... Pa, sa time može da se živi. Svi lažu i mažu dok ne postignu šta su zamislili osim nekih koji vole da lažu baš.







Comments

  1. Prije svega hvala dr. Agbazara što mi je vratio mog ljubavnika unutar 48 sati. Nemam ništa za reći nego da ti se zahvalim i da ti javim da sam sretna.. Moj ljubavnik se bolje ponaša prema meni i sada provodi većinu vremena sa mnom govoreći mi koliko me voli nego ikad prije.. Ako imaš Za sve probleme s ljubavnikom kontaktirajte Dr.Agbazara putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com ) ili ( WhatsApp +2348104102662 ) jer on je rješenje za sve probleme u vezi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Priče iz drugog braka XXXII

Priče iz drugog braka XXXIII

Priče iz drugog braka XXXIX