Osmiseptembardvehiljadešesnaeste

Najbolji piling tela je njegovom trodnevnom bradom.

U vreme kada smo se zaduzili preko granica realnog, svaki dinar je dragocen. Isforsirali smo letovanja, nabavili zlatom optočen školski pribor i zimnica kuca na vrata. Da, školski pribor i udžbenici su sigurno filovani safirima, jer taman toliko košta sve što je potrebno za besplatno školovanje.

Dok stanem na noge od finansijskih udaraca, eto i zime. Nova jakna, jer je malu prerasla, pa čizme fensi, pa čizme za slučaj snega, termo helanke i ostala čuda. Bog da poživi kineske radnje! Da nije njih, išli bi gologuzi. Između letovanja na koje nismo išle i snega kog neće biti, uglavila se zlatna jesen. Onako kako su je pesnici opevali, postoji samo u njihovim glavama. Moja smrdi na pečene paprike koje su se zavarile za pleh jer sam zadremala, slomljena između kompleta Obaveze I i Obaveze II. Umesto ajvara, sad imam progorelu tepsiju i krečenje u najavi, a o zavesama da ne pričam. Miris dima koji je 3 kg paprike u mojoj rerni uspelo da razvije, svrstava se u rang dimljenja pored logorskih vatri lokalnog izviđačkog kluba kada gradska deca uspeju da založe vatru pa je obogate gumama, kartonom i plastikom. Ajde što sam iscimala kesu sa paprikama sa pijace na posao, sa posla kroz tri autobusa, pobacala zimnicu od prošle godine da bih napravila mesta za zimnicu koju ću da bacim sledećeg septembra, nego mi sad predstoji i trošak za krečenje.

Nemilosrdni majstori prvo mogu, pa ne mogu, pa tvrde pazar, pa koštaće te između 50 evra i prodaje bubrega, pa u ponedeljak ću, pa u četvrtak ću, pa u pm i ja i ajvar i krečenje! Duša mi se od dima usmrdela, samo mi još fali majstorova dominacija nad prosečnom razvedenom srpskom domaćicom! Iš, bre, sama ću da krečim! Da je to neka nauka, ne bi bilo n "molera", već par specijalista. Od svega imam dobru volju, karmu umirisanu dimom od kremiranih paprika, i umem da napravim kapu od novina. Ako moler ne nosi tu kapu, džabe mu posao. Mislim da imam i teksas kombinezon-pantalone, doduše, od pre jedno 20 godina i 20 kg manje ali imam! Neće meni niko da prodaje ono za ono, okrečiću sama, ima bre i srca i kornjače i ananase da iscrtam po zidovima jer sam tako u mogućnosti! Još će oni da dolaze kod mene da uče zanat, ha!

U cilju pravilnog upravljanja resursima, svi troškovi se svode na minimum. Do sledeće plate ima tačno... 23 dana. Ostatak novca u budžetu pravilo će biti raspoređen tako da svi segmenti poslovanja budu namireni. Toalet papir i stvari za higijenu odavno već kupujem u "Crna torba" d.o.o. To je lik koji stoji ispred Maxija, i iz crne torbe valja Schauma šampone i Nivea program za pranje i glancanje, uz primarnu delatnost a to je prodaja wc papira. Tu sam već dobra... Jedno 30 din. mesečno. U blizini je i nezvanični distributer plodova tora - rumeni Nikola koji suši svinjarije u svojoj pušnici i prodaje komšiluku povoljno. Može i na crtu, ako je visok datum, nije problem. Još lepo zapakuje i koji domaći paradajz, to je dobro zbog balansa kalijuma koji je u reakciji sa natrijumom iz domaće šunke. Miki, moj diler haljina i majica, malo je nadrljao pre par dana jer su ga ošašavili komunalci pa ću morati da sačekam da stane na noge, uostalom, cela naša privreda je posrnula pa što Miki da bude izuzetak? I na krečenju ću da uštedim pare koje ni sad nemam a ova plomba, koja je ispala iz šestice dole levo, moraće da sačeka oktobar. 

Dakle, u cilju racionalizacije potrošnje iz mog budžeta, svi nepotrebni troškovi će se redukovati do daljnjeg... Kao da već sto puta nisu redukovani, kao da odavno kosu ne učvršćujem tečnim sapunom da ne bih kupovala vosak za kosu, kao da nisam izbacila najlon čarape jer mogu da ih pocepam više nego što Miki (to mu je dodatna delatnost, uz haljine) može da nabavi čarapa u mojoj veličini... 

Kako stručnjaci za lepotu i zdravlje kažu, piling tela je potreban svakoj ženi, kako bi ten zablistao, koža dobila sjaj a ženina lepota došla do stadijuma kad mora da se maže hijaluronskim kremama sa ekstratom vinogradskih puževa i obogaćenim kompleksom enzima iz placente slonice. Da to sve zaista podmlađuje, do sad bi bile na nivou zigota ali neka ih, svako veruje u ono što želi. Kad vidim šta sve žene mažu, ne bi li sačuvale lepotu, nije mi do života. Da stvar bude zanimljivija, te što se mažu sa svih strana, obično su ružne samo sebi jer nisu srećne (a najčešće su i gladne, iznurene dijetama i hiljadama plankova i sklekova), pa nema kreme koja će da ih podmladi i napravi lepšim. 

Kao društveno odgovorna osoba, koja se bori za prava i život vinogradskih puževa, odlučila sam se za potpuno prirodnu kozmetiku. Piling mog tela njegovom trodnevnom bradom je jako učinkovit. Doduše, neravnomerno sam ošmirglana, ali nisam sitničava. Puno srce mi emituje zadovoljstvo na lice, a tu je i sloj sala ispod moje kože, koji ne dozvoljava borama da se zbrčkaju. Što bi rekla teta sa naočarima, koja je reklamirala Krka kozmetiku pre par dekada.. Pravilnom upotrebnom postići ćete maksimalni efekat. Zadovoljna žena je lepa žena.  Ljubav, seks i rokenrol su moja preporuka za blistav ten. Ok, i poneki burek, ali ne mnogo često.


Comments

  1. AAAAAA... je l' može namenski da se naruči tekst, pa ono, kad su mi sve lađe potonule, ja sedim i čitam i... čitam... i čitam... i lepo mi je ;)

    ReplyDelete
  2. Kad moze pesma u kafani, prema raspolozenju, sto ne bi mogao i tekst? :))))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Priče iz drugog braka XXXII

Priče iz drugog braka XXXIII

Priče iz drugog braka XXXIX