P(okret)

Kada sam počela da pišem o razvedenoj mami, na netu se pojavio ovaj tekst prof. dr Darka Tadića. Kao stena se skotrljao na moj kreativni put. Potpuno ne svojstveno dotadašnjoj Sanji, nisam odustala, već naučila lekciju i nastavila dalje. Ne znam da li je namera teksta bila takva ali mene je sjajno p(okrenuo).

Pametan od svakoga ima šta da nauči. Zahvaljujem se prof. dr Tadiću što je pred mene postavio prepreku, i dragoj Sebi što sam naučila da ne odustajem lako.

Ovo je link 

Tekst prenosim u celosti:

 Razvedenost

Od kad su uveli ovu rodnu ravnopravnost, ili već, jebote, kako se zove, sve je pošlo naopako. A naročito neke žene. Koje su razvedene i vole da da to ističu uz jedan neobičan dodatak: MAMA. Kao da je biti razveden-a i pri tom majka nešto posebno, nešto samo žensko, i što je potrebno isticati svuda i na svakom mestu.A šta je sa razvedenim muškarcima? To se slabo računa, valjda se podrazumeva da su ionako muške svinje, koje se u roditejstvo ne razumeju pa nemaju prava da se time hvale.
Na ovo ludilo se ne bi posebno osvrnuo, da mi pre neki dan na fejsu ne iskoči jedan tekst, koju je potpisala neka razvedena žena i koja je svom imenu u prezimenu, pa onda profesiji dodala i to čuveno – MAMA. Na primer: Jelena Petrović, arhitekta i MAMA. Majku mu, pomislih, kako bi bilo kad bi ja počeo da se poptisujem sa Darko Tadić, profesor i TATA. Koga bre boli uvo da li sam tata ili nisam, dal sam samohrani otac sa decom u brlogu ili bez njih, dal plaćam račune i alimentaciju na vreme i tome slično. Kad već uvatiš da praviš potomke, valjda se podrazumeva da si tata, mama ili šta već. Al da to pređe u društvenu titulu, to je već – previše.
Smučilo mi se svo to sranje oko kukanja razvedenih likova i likuša kojima je razvedenost postala skoro pa profesija. A od tekstova samohranih majki u lovu na novu ljubav pogotovo. Dotični tekst je upravo bio takvo jedno kretensko štivo o samohranoj razvedenoj MAMI i njenim leptirićima oko novog mužjaka u pokušaju. Valjda joj nije bilo dosta onog jednog s kim je postalal MAMA, sad će novi da donese još jednu zvezdicu sa nebesa pa će MAMI odma da bude bolje. Šuplji ljudi nikako da ukapiraju jednu stvar: rupu u glavi ne može niko da ti popuni do ti sam samcit. A svoje roditeljstvo ili razvedenost ostavi za svoja četiri zida i ne smaraj druge sa svojom novom titulom.
Pri tom u svim tim srceparajućim ili zlobnim škrabanjima, decu niko i ne pominje, osim onako usput, na brojnom stanju. Neverovatno. I zabrinjavajuće za zdrav razum.Ljudska sebičnost i glupost su stvarno beskrajne kategorije.
Amin.

Comments

Popular posts from this blog

Priče iz drugog braka XXXII

Priče iz drugog braka XXXIII

Priče iz drugog braka XXXIX