Ženastena

Ona je stena, tako za mene kažu. Granit. To sam ja. Nastala sam topljenjem magme što je privilegija odabrani a u sebi sačuvala Energiju celog Kosmosa.

Svako, ko mi je prošao kroz srce ili pamet, ostavio je trag u mojoj kristalnoj strukturi. Te primese feldspata su doprinele mojoj lepoti, praveći šavove između onoga što je bilo i onoga što će tek biti. Zbog moje čvrstoće i izdržljivosti, često me seku na komade. Odvaljuje ko šta stigne, kome koliko treba, često i više od toga. Po meni gaze, režu me, kopiraju me, lupaju teškim čekićima ne bi li me pretvorili u ono što njima služi. I faraoni su me voleli, i kraljevi. Pravili su od mene sebi znamenje, kiteći se mojom snagom. Zgrade, mostovi, u svemu me ima.

Trpim. Od Boga mi je dato da izdržim jer sam od jakog sazdana. Muče me eksplozivom, dletom i ništa to nije meni problem, navikla sam. Tako.. Neće od mene dobiti ono najbolje. Retko ko se seti da me pomazi, ispolira. Do mog punog sjaja se teško stiže ali vredi svakog truda. Moja lepota i snaga su moje blago. Do majstora je, kako će moje kvalitete da istakne i njima se ponosi.





Comments

Popular posts from this blog

Priče iz drugog braka XXXII

Priče iz drugog braka XXXIII

Priče iz drugog braka XXXIX